Giave: Necropoli di Santu ‘Ainzu – Simboli Preistorici

…”Io, ho voluto incidere un sole che sorge, per far si che, come zampillo di luce, illumini le vostre tenebre e vi accompagni, avvolgendovi nella sua radiazione luminosa verso l’aldila’, verso il Divino. Divino che vi lascio qui, scalfito dalle mie mani, in questa roccia che custodirà il vostro corpo, accanto al sole, sotto forma di triangolo, per proteggervi e guidare il vostro cammino ultraterreno”…

… Deo, apo chèrfidu lassare trata de su pesare de su sole, a manera chi, che a bena de lughe, illucheret s’iscurigore bostru e pro chi bos ch’acumpanzet, imbolighende·bos in sa radiatzione lughente sua, a chirru a s’àteru mundu, deretu a su Divinu. Divinu chi bos lasso innoghe, rasciadu dae manos mias, in custa roca chi at a bardiare sa carena bostra, a costazu a su sole, a sestu de triàngulu, pro bos cuverenare e pro ghiare su càminu bostru a s’àteru mundu …
Questo è un mio scritto, ma chissà, se l’artista dei graffiti ha avuto lo stesso mio pensiero prima di iniziare la sua opera!

All Rights Reserved © 2015  – Testo: Piera Farina-Sechi

All Rights Reserved © 2015 – Foto:   Bruno Sini – Piera Farina-Sechi

Lascia un commento